Фотоальбом


Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
новини

Лілія Пустовіт – фантазії на тему фільму «Тарас Бульба»

У рік 200-річчя М. В. Гоголя провідні українські та російські дизайнери 3 квітня в рамках Russian Fashion Week представили показ «Козаки в місті» присвячений виходу на екрани фільму «Тарас Бульба».

Дизайнерам були запропоновані костюми, створені для фільму – козацькі шаровари, сорочки, свитки – і надана можливість переосмислити цей одяг у сучасному ключі.

«…Лілія Пустовіт давно і серйозно вивчає традиційний український одяг, дизайнер прагне зрозуміти і осучаснити ключові елементи етнічного одягу, стверджуючи, що в них, крім іншого, закладена потужна стародавня енергетика…»

А козацький рух – важлива частина української історії, та їх одяг – яскраве відображення історичних та культурно-енергетичних процесів – історія народів, які жили на цій землі, на якій ми живемо зараз. Тема козацтва – це тема свободи, майже абсолютної.

Лілія Пустовіт, дизайнер: «Я добре знайома з творчістю Гоголя з дитинства, як і всі ми, звичайно, але в зрілому віці, мені неймовірно цікаво поринути знову в його світ – і по новому сприйняти і осмислити його – з усієї Гоголівською любов’ю до містифікацій, глибокому знанню людської натури і очевидному езотеричному підтексту в його творчості.

Я розумію, що багато дизайнерів захочуть самовиразитися в цих костюмах, зробити їх більш індивідуальними і сучасними, не зберігаючи головного, глибинного в них.

Тому ми постаралися поставитися, навпаки, з найбільшою пошаною і повагою до давньої козацького одягу, корені походження якої здаються мені спільними з одягом індійських брамінів і давньокитайських воїнів – плаский крій, об’єми, зібрані в силует за рахунок жорстких поясів, шкіряних манжетів, і звичайно дуже яскрава кольорова гама – поєднання білого і червоного – дуже потужне енергетичне поле.

Ми використовували тільки свитки і шаровари, нам пощастило з кольорами – це були цегляно-червоний, густий вишневий і дуже щільний, яскравий червоний – це були шаровари, з яких ми зробили дуже сучасні плаття – об’ємні, зі складними рукавами, а також з однієї свитки ми зробили гостромодну річ – пальто-шарф, залишивши від важкого виробу тільки комір і декорований перед з застібкою, і ще з однієї свитки – хіт майбутнього сезону – сукню без рукавів.

Я дуже задоволена результатом. Костюми вийшли яскравими, ефектними, і в них збережена потужна енергетика та волелюбство свобідного та сміливого народу».

Для Лілії Пустовіт цей проект дуже цікавий, він знаменує початок масштабного проекту Poustovit Ethno, покликаного зробити більш доступним глибокий езотеричної сенс стародавніх знаків і символів етнічного одягу, але його виробництво буде здійснюватися у поєднанні з сучасними технологіями та мультимедіа. Це проект з використанням великої кількості ручної праці, який, власне, і надає справжню ціну і позитивну енергетику всім цим речам.

Lilia Poustovit - ideas on the movie «Taras Bulba» Lilia Poustovit - ideas on the movie «Taras Bulba» Lilia Poustovit - ideas on the movie «Taras Bulba»
Lilia Poustovit - ideas on the movie «Taras Bulba» Lilia Poustovit - ideas on the movie «Taras Bulba» Lilia Poustovit - ideas on the movie «Taras Bulba»

Джерело:
“Український тиждень моди”

В тему:

Гоголь у сріблі і вишиванці

Бізнес – вишиванка

Колекція писанок від Gucci

Етностиль крокує Україною

«Гетьманському роду – нема переводу!»

Олеся Теліженко: Мій стиль — етно-кутюр

Український одяг на академічній сцені

Comments are closed.